روز های خاکستری  من

روز های خاکستری من

میان همهمه برگهای پائیزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی
روز های خاکستری  من

روز های خاکستری من

میان همهمه برگهای پائیزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی

همه بیداریم

تا انتهای رای گیری همه بیداریم

موسوی رای خود را به صندوق انداخت

تا انتهای رای گیری همه بیداریم

قلم - مهندس میرحسین موسوی با بیان اینکه «من به همه قول دادم که از آرای مردم صیانت کنم»، تاکید کرد: تا انتهای رای گیری همه بیداریم.

به گزارش قلم نیوز، نخست وزیر دوران دفاع مقدس پس از انداختن رای خود در صندوق شعبه اخذ رای مسجد جامع ارشاد شهر ری به همراه همسر خود دکتر زهرا رهنورد در برابر جمع کثیر نمایندگان رسانه‌های داخلی و خارجی حاضر شد و در سخنان کوتاهی ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: از حضور سبز همه ی ملت تشکر می‌کنم که معجزه آفریدند.

وی با بیان اینکه از همه ی مسوولان اجرایی می‌خواهم که رای مردم، این امانت سنگین را حفظ کنند، اظهار کرد: من خبر دارم که متاسفانه برخی نمایندگان من را به محل‌های رای گیری و بر سر صندوق‌های سیار راه ندادند و اس ام اس‌ها را نیز تعطیل کرده‌اند که این بر خلاف قانون است.

موسوی اضافه کرد: ما نباید از گردش آزاد اطلاعات بترسیم و من از همه ی مردم می‌خواهم که با حضور سبز خود به این  گردش اطلاعات ادامه دهند. از مسوولان هم می‌خواهیم که قوانین را رعایت کنند. باز هم از مردم می‌خواهم که خلاء اطلاعاتی را با حضور سبز خود پر کنند.

وی در پایان گفت: این همه وحدت در میان مردم یک فرصت طلایی برای ماست نه یک تهدید؛ امیدوارم با حضور همه جانبه ی مردم در انتخابات به روزهای بهتر و زیباتری برسیم.

نظرات 11 + ارسال نظر
محمد جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:18 ب.ظ

سلام وبلاگ خوبی دارید.
یک سیستم کسب درآمد جدید می خوام بهتون معرفی کنم که سقف پرداخت نداره .
یعنی اینکه 15 هر ماه هر چقدر کلیک داشته باشید پرداخت میکنه حتی اگر فقط 1000 تومان باشه.
لینکش هم تو قسمت آدرس وب گذاشتم خود به خود وارد سایت کسب درآمد میشید.
یه مزیتی هم که داره اینه که پایین بنر تبلیغاتی دیگه هیچ نوشته نداره .

-- راستگو -- جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:58 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
ما یک سایت جست و جو ایجاد کرده ایم که فقط سایت های به زبان فارسی در آن ثبت خواهد شد.
شاید به نظرتون کار اضافی باشه چون می شه از گوگل هم استفاده کرد.
ولی تفاوتش در این هست که ما چون سایت و یا وبلاگ های به زبان فارسی را ثبت خواهیم کرد و اگر کسی کلمه انگلیسی را جست و جو کند در نهایت با سایت و یا وبلاگ های فارسی مواجه خواهد شد که در گوگل اگر کلمه انگلیسی جست و جو کنید به سایت های انگلیسی مواجه خواهید شد.

اگر شما مایل به ثبت وبلاگ یا وب سایت خود در موتور جست و جو هستید ابتدا باید یک لینک در وبلاگ یا وب سایت خود به آدرس http://www.rastgo.com با عنوان "راستگو" بدهید و بعد در لینک زیر در خواست می دهید تا وبلاگ یا وب سایت شما در موتور جست و جو ثبت شود.
http://www.rastgo.com/submit-script/

متشکریم

ایرانی جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:29 ب.ظ

رأی به احمدی نژاد:
آری گفتن به نفهمی آنچه که دیدیم و شنیدیم.

زهرا جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:41 ب.ظ http://mahpishuni1.blogfa.com

انتخاب شدن میر حسین لطف خدا به ملت



و انتخاب نشدنش لطف خدا به اوست...



طرفدار موسوی شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:10 ب.ظ

باید باور کنیم که ملت احمقی داریم

ف سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:28 ب.ظ

تا رسیدن به حق ایرانیان بیداریم .
آقای مهندس کجایید چرا وبلاگتون روز انتخابات متوقف شده ُ ما آخرین یا حسین رو هنوز نگفتیم .

۱۲۳ پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:11 ق.ظ

چه بر سر ایران و ایرانی امد!!!!!!!!!!!!!!!
خودتون ببینید........................

http://mirhoseyn.ir/Photos/Tehran/Default.aspx

ارشد فرهنگی پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:17 ب.ظ

سلام.دیدی چی شد؟ولی من نا انید نیستم...مبارزه تا دمکراسی.به همه امید بدبد.

سعید حیدری پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:29 ب.ظ http://www.naniha.blogfa.com/

ناصر جان یه تماسی با من بگیر دلم برات تنگ شده.
اگه وقت کردی یه سری هم به ما بزن
دوستار تو سعید داداش

سعید حیدری یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:49 ق.ظ http://naniha.blogfa.com/

ننننننننننننننااااااااااااااااصصصصصصصصصصصرررررررررررررر
کجای دلم برات تنگ شده.برگرد

۱۲۳ چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:40 ب.ظ

گیرم که درباورتان به خاک نشسته ایم

و ساقه های جوانمان ازضربه های تبر هاتان زخم دار است

با ریشه چه میکنید؟!؟؟؟؟؟؟؟

گیرم که بر سر این بام بنشسته در کمین پرنده ای

پرواز را علامت ممنوع میزنید

با جوجه های نشسته در آشیانه چه میکنید؟؟

گیرم که میزنید ......

گیرم که می برید......

گیرم که می کشید.....

با رویش ناگزیر جوانه چه می کنید؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد