روز های خاکستری  من

روز های خاکستری من

میان همهمه برگهای پائیزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی
روز های خاکستری  من

روز های خاکستری من

میان همهمه برگهای پائیزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی

سکوت....

سکوت رو دوست دارم اگه.....

نظرات 2 + ارسال نظر
الهه یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:42 ب.ظ

سلام
بسیار تصویر زیبایی است . راستی چرا اینقدر دیر میایی ؟
امیدوارم روزگار خوب و خوشی داشته باشین .
به امید دیدار

اکبر چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:49 ق.ظ http://akbar13.com

سلام ناصریا جان
میبینم که دپ زدی رفیق
بی خیال حاجی
یه کم بخند
راستی رو پیشنهادم فکر کن عزیزم
نگی چهار روز دیگه بهت زن ندادن چرا به فکرت نبودم از رفیقمون سجاد یاد بگیر.
به قول دوستان کرمانشاهیمون شیتت میکنم تا ازدواج نکنی.
چه دلیلی داره مرد 28 ساله تا حالا ازدواج نکنه هم سن و سالهای تو تا حالا دو تا زن گرفتن و چهار تا طلاق دادند.
فعلا

یکی خودش رو انداخته بود بین دو نفر
داد می زد ما سه تا رو کجا می برید......

حالا این حکایت دقیقا به تو مربوط می شه
چون همه کامن های تو به این موضوع مربوط می شه
..... رو پیشنهاد من هم فکر کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد