روز های خاکستری  من

روز های خاکستری من

میان همهمه برگهای پائیزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی
روز های خاکستری  من

روز های خاکستری من

میان همهمه برگهای پائیزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی

قضاوت با شما

حس عجیبی یک لحظه تمام وجودم رو می گیره

یک آن از همه و همه کناره  می گیرم

بی هیچ دلیل

بی هیچ منطق !!!

البته شاید منطقی هم پشت سرش باشه

 من و منطق ؟ ، قضاوت با شما !!!

چندمین بار  بود ؟   1 ، 2 ، ....

................

دلم می خواست برف بباره ، شدید شدید

دو ماه قبل شروع کردیم به ادامه فعالیت( آن هم بصورت خیلی شدید!!!)  تو یک سد ( آفرین ، همون سدی که سال قبل تو سفر پرزیدنت محترم  افتتاح شده بود  ولی نمی دونم چرا تموم نمی شه !!!)

چنان برف بارید که زمین گیر شدیم

اما الآن که کار تعطیل شده  ، هوا عالی عالی .....

...............

یکی بهم میگه پسر ساده مهربون

یکی میگه کارشناس فنی همیشه عصبی

یکی دیگه با عنوان پسر سیاستمدار یاد می کنه

اون یکی آدم رو راست...

هذیان گوی عصیانگر ، آروم و مهربون و ..... دیگر عنوان هائی هست که دوستان و اطرافیان من رو به اون عنوان خطاب می کنند....

باز هم قضاوت با شما

......

چند ماه قبل به چند نفر از دوستان قول دادم که  نیمه پنهان اون ها رو به روش روزنامه کیهان  افشا کنم ولی فشار کار از یک طرف و روح مهربان و لطیف این دوستان و نیز خاطره محبت و فداکاری اونها در یک کار جمعی  از طرف دیگر باعث شد تا حالا این کار رو نکنم ، اما بدونید رو قولم وفادارم علی الخصوص در مورد جناب آقای مهندس فعلا" در به در شده  «  ا . ی . جمال آباد »

.....

یکی هست که هفته ای هفت بار به من  SMS  میزنه و می گه دروغ گو  63%  کو

به نظر شما من به این دوست چی بگم ؟

والا به خدا من متولد سال 63 نیستم ، 63 سال هم سن ندارم ، با متولدین 63 هم هیچ کاری ندارم ، کلا" هیچ نسبتی هم با این 63% ندارم ،

  با ریاضیات هم که  از اول میونه خوبی نداشتم

راستی

 از قرمه سبزی هم خوشم نمی آد  !!!

......

فعلا" این ها رو داشته باشید تا بعد

یا حق

نظرات 10 + ارسال نظر
اکبر پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:35 ب.ظ http://akbar13.com

سلام
به به آق ناصر گل و بلبل و سبزه و از قورمه سبزی بدش میاد
چقدر روت اسم گذاشتم پسر
د نامرد من دربدر شدم؟
یعنی شدم ولی صداش رو درنیار
آخه این چه جور در بدر شدن که وبلاگم همش آپ میشه
ناصر یادمه تو خدمت میگفتی باید زنی بگیری که حتما بلد باشه قورمه سبزی بپزه چه زود یادت رفت
راستی متولد 63 محسن است باید اینو میگفتی هر وقت کسی این جوری بهت اس ام اس زد شماره محسن رو بده تا واسه اون بزنه
راستی ما چرا بچه مچه رو قاطی خودمون کرده بودیم.
نه اینکه من از همه شماها بزرگتر بودم



از این شکلکها واست گذاشتم تا دلت بسوزه که وبلاگت از اینا نداره
رفیق همیشه سبز و سرفراز باش

سلام
من به تو گفته بودم باید زنی بگیری که بلد باشه قورمه سبزی بپزه اشتباه نکن اکبر
از عوارض در به در شدن هستش
درسته محسن ۶۳ هست اما بازم میگم من با ۶۳ هیچ نسبتی ندارم
تو از لحاظ قد بزرگ بودی اما.....
نمی خوام جوابتو بدم
موفق باشی و سبز

ندا پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:23 ب.ظ http://nedaiefarda.blogfa.com

سلام شما رو از زخمه پیدا کردم سبز و سرافراز باش راستی کدوم سد؟ آخه ما کلی سد داریم!!

اکبر جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:17 ق.ظ http://akbar13.com

یادته میگفتی کی نفرینت کرده که تو هم یه سال پیش در به در شده بودی
من که دی به در نیستم فقط دارم در می رم
راستی تو هم تو در بدری دستکمی از خودم نداری.
بله ایها الناس این ناصر تو خدمت هم ارشد من بود و هم یه سال از من بزرگتره دیگه چی؟؟
بازم بگم.
اینجا زا این شکلها بذار حاجی و الا خودم میام قالبت رو دستکاری میکنم.

باز هم تو اکبر ؟؟؟
هم تو در به دری
هم من
شک نکن....

مرتضی سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:01 ب.ظ http://nozar blogfa.com

سلام خوب دارید به همدیگر تعارف تیکه پاره می کنید دیدم جای من خالی کفتم بیام بدو ن دمپایم آمدم ببخشید ضما خودم برات هر جور دختر پسند کنی میرم خواستگاریت.ضما منم بهت یک لقب میدم (دوست همیشه سبزم)

قشنگ اومده بودی ... وسط اش رو خراب کردی !!!!

سعید شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:22 ب.ظ

دعوا دارید که همه با هم دارید حرف میزنید؟؟؟؟؟؟؟
ناصر من شام می خوام...............
قرمه سبزی خیلی دوست دارم.
ناصر یه دفعه بگو شام نمیدی دیگه.............

قاسمی سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:44 ب.ظ

سلام ُ چه پشت پرده ای اینجا واسه خودتون درست کردین. دیدم شده خونه مادر بزرگه گفتم منم بیام .اما خوب با قول افشای چهره پنهان بعضی ها مارو چند ماهه سرکارگذاشتین ها !!!!! شما شروع کنین بقیه اش رو ما هم هستیم.

اکبر سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:12 ب.ظ http://akbar13.com

خب ناصر بابا جان چی شد این پشت صحنه؟
بخصوص که خیلیا دوس دارند در موردش صحبت کنیم منم آماده ام که پشت صحنه هر کی رو که میخوای برات روشن کنم.

مرتصی چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:51 ب.ظ http://nozar.blogfa.com

سلام ناصر نامردی موقوف اگر نامردی کنی برات پشت پرده سازی می کنم.

قاسمی پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:42 ب.ظ

آقای رئیس شماچرا خودت رو ناراحت میکنی نکنه چهره پنهان شما هم تو نوبت اکرانه ؟

مرتضی چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:27 ب.ظ http://nozar.blogfa.com

سلام
خانم قاسمی بنده ناراحتی قلبی دارم ها خبر این ج.ری نمیکندها.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد