روز های خاکستری  من

روز های خاکستری من

میان همهمه برگهای پائیزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی
روز های خاکستری  من

روز های خاکستری من

میان همهمه برگهای پائیزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی

حیف که برف نمی باره...!

 

*  امسال برف نبارید ، حیف ،  عجب زمستون عجیب و غریبی داریم ، پریروز دوستی زنگ زده بود و میگفت از شدت بارش برف جاده دو روز هست بسته مونده ، اما حیف ،  اینجا خبری از برف و زیبائی بی انتهایش نیست...!!!   

*  هفته قبل منتقل شده بودم به  پروژه دشت حسنلو ،جای عجیب و رویائی بود ، علی الخصوص کنار دریاچه . برای این پرو‍ژه و بهتر شدن اش  هزار تا فکر و ایده جدید تو سرم بود ، از همه بهتر هر روز دریا رو می دیدم ، هرچند دور بود اما همچنان زیبا .  اما حیف ، ابتدای این هفته دوباره تبعید شدم به شرکت...!!!   

 * حوصله کل کل کردن ندارم ، وب گردی هم چنگی به دل نمی زنه ،کار رو هم با همون انرژی چند ماه قبل نمی تونم انجام بده ، ولی  پیاده روی زیر باران را عشق است اما اگر بارونی در کار باشه ، حیف که بارون نمی باره ...!!!   

* زمستونم داره تمام میشه ، 88 هم همچنین ، دوباره ترانه بوی عیدی جلوه خاصی پیدا می کنه ...!!! 

* این روزا دوباره  معتاد اشعار شاملو شدم ( بهتره بگم چندین و چند باره ) و هر شب محسن نامجو گوش میدم با اون اشعار عجیب و غریب و سبک متفاوت اش ( آقای معروف به باب دیلن ایرانی ...!!!) 

  

*  میگن یکی خود اش رو انداخته بود بین دو نفر و داد می زد : « آهای !  ما سه نفر رو کجا می برید »

 این حکایت صادق بر روابط من و جناب « زخمه » می باشد !!! ایشون زنگ می زنند ، از هر دری حرف می زنند ، از آب و هوا ، سیاست و .... حرف می زنند و در آخر صحبت از نظرات وبلاگ من می کنند و وقتی از بی اطلاعی من از این موضوع خبردار می شوند اعلام می فرمایند که شایعه ای را در رابطه با عروسی و خواستگاری و اینجور حرفهای مسئله دار را در مورد من آغاز کردند و من از همه جا بی خبر تنها به این حرفها گوش می دهم و بی تفاوت  و  بدون هیچ عکس العملی. از کنار این مسائل رد می شوم و به این فکر می کنم که چرا برف نمی بارد... !!! 

 

یا حق

نظرات 14 + ارسال نظر
ندا پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:10 ب.ظ http://nedaiefarda.blogfa.com

سلام.
برف هم می باره خودتو ناراحت نکن. حالا صبر کن این دریاچه خشک شه بعد می باره. خدا از اهمال کاری بشر قهرش گرفته.
این از این.
.
.
داش نمی خوای شیرینی بدی نده دیگه! به قول آقای مهندس نوذری، این شتریه که دم خونه ات خوابیده، عب نداره، نمی آییم لو بدیم شما رو، نگران نباش!! کاش یه دونه از اون علائم بلاگفا [نیشخند] اینجا بود!
.
.
.
باشه باااااا باورمون شد شایعه است، ولی خوب اینم طبیعیه که دم عید کارا یه ذره عجیب غریب می شه، البته کار ما بر عکس شماست، چون ماها دم عید سوژه باران می شیم و نمی دونیم تو وقت کم، چند تا کارو باید تموم کنیم!
.
.
آره این روزا وب گردی چنگی به دل نمی زنه
.
.
.
راستی،..... هیچی!

چت روم فارسی پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:59 ب.ظ http://www.mihanchat.com

:: بزرگترین چت روم فارسی ::

سلام دوست عزیزم [گل]

از شما دعوت می کنم از بزرگترین چت روم فارسی زبانان دیدن کنید [گل]

ادرس : Www.MihanChat.Com

منتظر شما هستیم ...

راستی از شما ممنون میشم ما رو هم به پیوندها تون اضافه کنید [خجالت]

عنوان لینک : بزرگترین چت روم فارسی لینک : www.mihanchat.com

منتظرتیم ... [خجالت][گل]

سرویس وبلاگ دهی قلم وبلاگ جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:19 ق.ظ http://www.ghalamweblog.com

????? ????? ??? ??? ?????
?????? ?????? ?? ????? ??? ????? ??? ????
???? ???? ?? ??? ????? ??? ???? ? ????? ?????
??? ?????? ?? ?????? ?? ???? ???? ?? ????? ???? ????? ????? ??? ?? ?? ??? ????? ???????
????? ????? ??? ??? ????? ?? ????? ??? ?????? ? ?????
www.Ghalamweblog.com
_______??? ?????__________
__*ghalamweblog.com__

این به کدامین زبان زنده یا مرده دنیا بود ؟

مریم جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:36 ب.ظ http://www.jan-shifteh.blogfa.com

سلام
بله این زمستون هم مثل سال قبل بود .از زمستون فقط کمی سرما رو حس کردیم.
فکر می کنم از الان باید همه تو خونه هاشون برف شادی انبار کنن که لا اقل نسل آینده بدونن برف چه جور چیزیه!
این شکل از زمستون هم کم کم داره جا میفته و ما هم به تدریج فراموش خواهیم کرد که زمستان یعنی چه!
به همه چیز که باید عادت کنیم این یکیم روش!

الان که دارم اینا رو می نویسم بارون می باره
بارون رو عشق است...

قاسمی شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:41 ق.ظ

با حمایت دولت مهرورز برفم بارید ُ ببینم حالا دیگه از چی میخواین گله کنید.

این دولت مهر ورز همه کاری میتونه بکنه
به کسی چه
والا
مگه نمی بینی
نمی بینی؟؟

قاسمی شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:50 ق.ظ

شنیدم عروسی کردینُ تبریک میگم .
البته دروغ نباشه ها! نشنیدم خودم با همون منطق ریاضی نتیجه گرفتم .بهرحال از من میشنوین تکذیب نکنین چون جدیدا مد شده همه اتفاقاتی که میفته رو تکذیب میکنن.

جدی نگیر
مگه این آقای جمال آباد رو نمی شناسی
تا حالا چند صد بار ملت رو فرستاده خونه بخت بعدش برگردونده
استاد شایعه سازی
زیر آب
نه
کانال زنی......
البته میذونم
پس فردا میاد تکذیب میکنه ها
اما
من مدرک دارم ایشون دروغ ۱۳ بدر گفتن !!!

مرتضی شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:08 ق.ظ http://nozar.blogfa.com

سلام
تا من امدم بگم باران و برف اومد دیدم این همکلاسی قدیمی ما قوی سبقت را از ما برد پس همان حرفها را برای ما هم حساب کن البته دومین کامنت را بیشتر

به به
آقا مرتضی عزیز
گوی یا قوی
مهندس جان کمی دقت کن
این روزا غلط املائی زیادی داری ها؟
از من گفتن......
ارادتمندم آقا مرتضی....

اکبر شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:56 ب.ظ http://akbar13.com

آخه بدبخت کی میاد بهش زن بده؟
بد کاری کردم یه کم خوش شدی؟ تازه من کمی زودتر دروغ سیزده رو گفتم تا ملت کمی حال کنند.
تازه میخوای آمارت رو اینجا لو بدم؟ از تهران و مشهد و اهواز و ماکو و ...
بازم بگم که تو خوی چیکار میکردی؟ اصلا پروژه نقده چی شد؟
ناصر تو پرونده پیش من بازه.
راستی دفعه قبل که ارومیه بودم رفتیم باهم کت شلوار خریدی واسه چی بود؟ مگه یادت نمیاد گفتی اگه محرم و صفر تموم بشه شاید یه کار خیری در پیش داشته باشیم.
بازم لوت بدم؟
مواظب خودت باش.
آخی برف هم اومد
این سوسول بازیا چیه مرد حسابی؟ اگه زن گرفتی بودی بچه ات الان به من میگفت عمو .
اه اه اه اه
خجالت بکش.
الا شیله یری وار

۱۳ بدر ؟
اکبر درک ات می کنم
رفتی آواره کوه و بیابون شدی با بعضی ها نشست و برخاست کردی و ...
دیشب هم که باهات حرف می زدم واقعا فهمیدم که قاط زدی....
راستی
من هم یه دوره مه تو کوه و بیابون بودم این طور شده بودما
درست می شی
دعات می کنم.....
آمین
............
با این حرفها می خوای نشون بدی که علم آمار هم بلدی
بابا خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی پر روئی
می خوای رفیقات یا هم کلاسی هات رو صدا کنم بیان اینجا؟
مدک دارما !!!
خداوند همه رو به راه راست هدایت فرماید
آمین

ندا عبدی دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:25 ق.ظ http://nedaiefarda.blogfa.com

ای بابا... این پست رو هیچوقت عوض نکنی ها... از وقتی اینو گذاشتی هر روز برف و بارون می باره

آره
تو پست قبلی نوشته بودم که خدا من و دوست داره
خدایا
ممنون تو و مهر بی شمارت هستم...

مریم دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:39 ب.ظ http://www.jan-shifteh.blogfa.com

سلام این پستتون خیلی جنجالی بود.کاش ما هم این قدر پیش خدا پارتی دشتیم!
جدا خدا خیلی دوستون داره !

مریم دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:41 ب.ظ http://www.jan-shifteh.blogfa.com

شما که میدونستین خدا اینقدر زود جواب دعاهاتونو میده خوب این پستو از اول زمستون می ذاشتین دیگه! ما هم اینهمه چشم انتظار برف و بارون نمی موندیم!
امروز که از صبح اینهمه برف و بارون بارید همش به حال شما غبطه می خوردم .کاش حرف ما هم اینهمه پیش خدا برو بود!

این حرف ها و حرف هائی که قبل از شما زده شد
من رو به فکر فرو برد
من حقیر با این همه گناه؟
اونوقت به حال من غبطه می خورید ؟
فقط میدونم همه باید ممنون حضرت حق باشیم
بگذریم.....

اول زمستون که چه عرض کنم
از وسط زمستون آنقدر برف دیده بودم که وقتی برگشم ارومیه از تعجب باورم نمی شد اینجاهیچ خبری نیست !!!

mehrnoosh سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:06 ب.ظ http://www.payizesahra.blogfa.com

mesi ke bade 2 sal behem sar zadi
yade 2 sal pish bekhero khoshi
---------------آره زمستون بی برف مثل درخت بی برگه

قاسمی چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:20 ب.ظ

مجردی را گفتند دعایی بکن !
گفت : خدایا ! همه متاهلان را مجرد و همه مجردان را متاهل فرما ! گفتند این چه دعایی است؟
گفت : این دعای خیر است برای جمیع متاهلان که سختی کشیده اند و نفرین است برای مجردان که قدر عافیت ندانند؟
( فکر میکنم این متن اون دعایی باشه که .... زدین نه؟)

بر این سخن نعره ها زدند و شیخ ما فرمود این شخص را هر حاجتی باشد عطا فرمائید... !!!

ندا چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:27 ب.ظ http://nedaiefarda.blogfa.com

ای بابا دیگه نبارید پستتونو عوض کنید!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد