روز های خاکستری  من

روز های خاکستری من

میان همهمه برگهای پائیزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی
روز های خاکستری  من

روز های خاکستری من

میان همهمه برگهای پائیزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی

جان مریم چشماتو واکن ببین که دیگه محمد نوری در بین ما نیست

جان مریم چشماتو واکن  

ببین که 

 دیگه محمد نوری در بین ما نیست 

 

استاد محمد نوری

نظرات 6 + ارسال نظر
صحرا سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ق.ظ

ناصر سلام خوبی ببخشید ایران نبودم رفته بودم آلمان با خواهرم و دامادمون الان ۲ روزه برگشتم گوشی ندارم خط گرفتم حتما شمارمو بهت میدم راستی کنکور ندادم . نمی خوام دیگه درس بخونم. دلم برات تنگ شده . سعید که دیگه وب نمی نویسه می خواستم حالشو بپرسم. راستی اهنگ جان مریم و یاد گرفتم بزنم. فعلا بای بای

ندا عبدی پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:58 ب.ظ http://nedaiefarda.blogsky.com

سلام
چه عجب! من خونه ام رو عوض کردم شما هم لطف کنید در صورت امکان آدرس رو عوض کنید.
و ناگهان چه زود دیر می شود...

نیلوفر دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:47 ب.ظ http://www.blueboat.blogsky.com

سلام
خوبی؟
منو یادت هست؟
قدیمی با معرفت تر بودی
دلم تنگ شده بود
موفق باشی

سیما قامتی سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:33 ب.ظ

سلام جناب ناصر تیموری
با دیدن کامنتات تو وبلاگم یاد دو سه سال پیش افتادم
چه روزایی بود

[ بدون نام ] جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:02 ب.ظ

چه غم انگیز است که وقتی چشمه ای سرد و زلال در برابرت می جوشد,می خندد و می نالد تشنه اتش باشی و نه اب
و چشمه که خشکید تو تشنه اب گردی و نه تشنه اتش.....

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ب.ظ

سلام خوبی کجایین نیستین جات خیلی خالی هس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد