روز های خاکستری  من

روز های خاکستری من

میان همهمه برگهای پائیزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی
روز های خاکستری  من

روز های خاکستری من

میان همهمه برگهای پائیزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی

گفتی ...

ببین دلم گرفته باز ذوباره ... 

    گفتی : وبلاگ ات پوسیده!  

  

    گفتم : کجایی تو ، خودم و نیگا  شدم  شبیه یه مترسک !  

   

    گفتی : وضعت خرابتر از سال های قبل شده ، سن و سال ات هم که ...  

 

    گفتم: بی  خیال بیا اینجا ، آب و هواش مجنونم میکنه   

 

    گفتی : اونجا چیکا میکنی ؟ تفریحی ، چیزی ؟  

 

    گفتم: شب بیداری کنار آراز ( ارس) رو عشقه !   

 

    گفتی : مهندس ! قول میدم از فردا تمام مسائل ایمنی رو رعایت کنم!! 

  

    گفتم : جناب ! تعطیل کن ، حوصله ندارم جمع کن بساط این آشفته بازار رو  

 

    گفتی : آقای شوپنهاور ، فکر میکنی کی هستی تو!  

  

    گفتم : باهوش ! من هیچی نیستم و چون هیچ ام پس ...  

  

.................. 

 

    مدتهای زیاد یست هیچ حسی برا نوشتن ندارم   

 

    فلسفه جودی این وبلاگ رو هم خیلی وقته فراموش کردم ...   

  

    نه پائیز تحریکم کرد ، نه سالگرد ها 

   

    و نه حتی  

  

    اتفاقات ریز و درشت تقویم شمسی (دردنامه مردمان این سرزمین !!!)

نظرات 5 + ارسال نظر
مهسا پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:39 ق.ظ http://www.ashkeghoghnus.persianblog.ir

فلسفه جودی این وبلاگ رو هم خیلی وقته فراموش کردم ...

نه پائیز تحریکم کرد ، نه سالگرد ها

و نه حتی

اتفاقات ریز و درشت تقویم شمسی

ندا عبدی پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ب.ظ http://nedaiefarda.blogsky.com/

سلام
اینا تحریکت نکردن؟ پس چی تحریکتون کرد؟؟؟؟؟؟؟ :دی

اکبر پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:09 ب.ظ http://akbar13.com

خب من که میدونم دردت چیه
پس دادا بی خیال
بیا یه عروسی بگیر قول میدم هر شب خود به خود سوژه واسه وبلاگت جور بشه

مریم جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ب.ظ

گفتی که بوی زلفت گمراه عالمم کرد.........

مریم شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 ب.ظ http://razemaryamm.blogfa.com

و بسی گفتگوی جالبناکی بود......................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد