روز های خاکستری  من

روز های خاکستری من

میان همهمه برگهای پائیزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی
روز های خاکستری  من

روز های خاکستری من

میان همهمه برگهای پائیزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی

خفه شدن !!!

 

وقتی همسایه بغلی  تو خونه اش درل کاری میکنه ، صداش منو یاد یونیت دندون پزشکی میندازه که خوابیدی رو صندلی و یه چراغ گنده داره کورت میکنه و هی آب قورت میدی و دو تا دست گنده تا ته تو حلقته و داره با همون صدا دندونتو میتراشه و تو داری خفه میشی !!!

بزن باران

بزن باران بهاران فصل خون است
 

بزن باران که صحرا لاله گون است
 

بزن باران که به چشمان یاران
 

جهان تاریک و دریا واژگون است
 

بزن باران بهاران فصل خون است
 

بزن باران که صحرا لاله گون است
 

بزن باران که دین را دام کردند
 

شکار خلق و صید خام کردند
 

بزن باران خدا بازیچه ای شد 


که با آن کسب ننگ و نام کردند .... 

 

این روزها با این شعر خیلی حال میکنم نمیدونم چرا  !!!!