روز های خاکستری  من

روز های خاکستری من

میان همهمه برگهای پائیزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی
روز های خاکستری  من

روز های خاکستری من

میان همهمه برگهای پائیزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی

ممنون آقای فرهادی

اسکار از آن ماست

 

یک روز خوب یعنی اینکه : 

 

از خواب بیدار بشی ، نم نم بارون روی زمین خاکی رو با تمام وجودت حس کنی 

 

 به کوههای برفی نیگا کنی  و به ایرانی بودنت افتخار کنی 

 

به ایرانی بودنی که خیلی وقته گم کرده بودیمش 

 

جایزه اسکار از آن ماست 

 

ممنون اصغر آقای فرهادی 

 

ممنون  

 

  

 اصفر فرهادی

 

   

و آن زمان که گفتی :  

 

سلام به مردم خوب سرزمینم (به زبان پارسی)

در این لحظه بسیاری از مردمان کشورم ما را تماشا می کنند و همگی خوشحال هستند؛ 

 

 نه به خاطر اهمیت دادن به ما یا به خاطر فیلم یا سازنده آن، 

 

 بلکه در این دورانی که ما از جنگ صحبت می‌کنیم و ترس و رعب بین کشورهایمان رد و بدل می‌شود، 

 

 نام کشورم ایران در این جا با فرهنگ و تمدن بی‌نظیرش برده می شود. 

 
فرهنگ غنی و باستانی کشورم زیر گرد و غبار سنگین سیاست پنهان شده است. 

 

من با افتخار این جایزه را به مردم کشورم تقدیم می کنم؛  

 

مردمی که به تمام تمدن ها و فرهنگ ها احترام می‌گذارند و هر گونه خصومت و خشمی را  

 

خوار می‌شمارند.» .... 

 

اصغر آقا ، من امروز گریستم ، گریستم اما مغرور ترینم و خوشحال ترین ، بازهم ممنون  

 

نظرات 10 + ارسال نظر
قایق آبی دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:41 ب.ظ http://www.blueboat.blogsky.com

سلام
خوشحالم که برگشتی
و خوشحال تر اینکه پست به این قشنگیو آپ کردی

به سلامتی اصغر فرهادی
شاید از فردا تا گفتیم ایرانی هستیم
بگن "اصغر فرهادی"
بگن "سپریشن"
بگن "اسکار"

نگن ......

آرغین چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ق.ظ http://www.arghin2.blogfa.com

سلام
ممنون که سر زدید .
فضا ، فضای بسته و دلگزایی است ، لیکن نوشتن و بودن ، همچنان امیدبخش است .
سپاس .

ایرانی جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ب.ظ

سلام من فیلم را تماشا نکرده ام البته کا فقط خدا کند این فیلم زندگی مردم با فرهنگ وتمدن مارا تحقیر ویا سنتها را زیر سوال نبرده باشد .
لطفا در سایه ی آزادی بیان نظرم را بگذارید.
باتشکر

i یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ب.ظ

سلام. دوست داری با الناز براتی . همون که ۱ وقتی خیلی بش فکر میکردی بیشتر آشنا بشی؟
به این وبلاگ سر بزن و بعدش به خودت افتخار کن که تو دامش نیافتادی
www.zaniporazkambud.persianblog.ir
من تو رو تا ۱ حدی میشناسم.حتی میدونم اون مدتی که باش تلفنی رابطه داشتی چی بهم میگفتید و با نظراتت آشنام. و میدونم الان تریپ روشن فکری میگیری و....
و میدونم که باور نمیکنی ولی مهم نیست.۱ روزی بالاخره همه میشناسنش و دیگه نمیتونه به کاراش ادامه بده. آفرن ثابت کردی آذری ها خیلی هم باهوش و فهمیده اند.

سپاه حیدر شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:48 ق.ظ http://sepahehedar.blogfa.com

مبتلای هجر یارم، الغیاث ای دوستان
از فراقش سخت زارم، الغیاث ای دوستان
می‌تپم چون مرغ بسمل در میان خاک و خون
ننگرد در من نگارم، الغیاث ای دوستان
از فراق خویش همچون دشمنانم می‌کشد
زانکه او را دوست دارم، الغیاث ای دوستان
دیده‌اید آخر که چون بودم عزیز در گهش؟
بنگرید اکنون چه خوارم؟ الغیاث ای دوستان
غصه‌های نامرادی می‌کشم از دست او
زهره نه کهی برآرم، الغیاث ای دوستان
یاد نارد از من مسکین، نپرسد حال من
هم چنین یار است یارم، الغیاث ای دوستان
هم به نگذارد مرا تا با سگان کوی او
روزگاری می‌گذارم، الغیاث ای دوستان
قصه‌ها دارم ز جور او میان جان نهان
با کسی گفتن نیارم، الغیاث ای دوستان
جان فرستم تحفه نزد یار و نپذیرد ز من
غم فرستد یادگارم، الغیاث ای دوستان
باز پرسد از من بیچارهٔ ماتم زده
کز فراقش سوکوارم؟ الغیاث ای دوستان
یار من باشید، کز ننگ سنگی وارهم
کز پی او شرمسارم الغیاث ای دوستان

نگین سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:25 ب.ظ

کاش فرهادی اینطور می گفت ما مردمی هستیم که به تمدن وفرهنگ های (درست) احترام می گذاریم خطاب به اسرائیلی هاکه هنوز هم که هنوزه هرسال 3روز جشن وپایکوبی دارند برای آن روز تاریخی که خشاریارشاه 12هزار ایرانی به تحریک معشوقه یهودی خود کشت وحال همین اسرائیلی ها جایزه اسکار می دهند به فرهادی؟

مرتضی شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:09 ب.ظ http://shahreshab.persianblog.ir

اومده بودی تو وبلاگم ولی تازه امروز فهمیدم که تو لینکات اسم وبلاگ من رو به نام وبلاگ قدیمیت تگ کردی ، برام جالب بود و عجیب ؛ یعنی دقیقاض این آدرس وبلاگ قبلی شما بود ؟ بسته شد ؟
چرا کم قلم می زنی ؟ خرده نمی گیرم که خودم بدترم و کمتر از تو می نویسم ، ولی هیچوقت نوشتن رو کنار نگذار ، حتی روزی که مطمئن شدی که جز خدا هیچ کس دیگه ای نمی خونتش !!
ندیده دوستت دارم و برایت یک دنیا موفقیت آرزومندم....
وبلاگت قشنگه و ایشالا سرحال تر هم بشه ...

فرهاد شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:20 ب.ظ http://www.iandmylove.blogfa.com

به منم سر بزن

محمد دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ق.ظ http://http://mamad220.blogfa.com/

سلام اینو بخونید:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید

محمد دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ق.ظ http://http://mamad220.blogfa.com/

وب عالی داری لذت بردم به من هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد