روز های خاکستری  من

روز های خاکستری من

میان همهمه برگهای پائیزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی
روز های خاکستری  من

روز های خاکستری من

میان همهمه برگهای پائیزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی

جریاناتی اندر باب sms

بعضی وقتا کارهای تقریبا" عجیبی انجام میدم ، با یک جمله ، sms ، یا چیزای دیگه اطرافیانم را بقول خودم تست میکنم . آخرین مدل از این کارهام دو sms بود که در دو شب متوالی ساعت حدود 2 بعد از نصف شب بود به چند تا از دوستام بدین مضمون :

شب سیاهیست که از اعماق قلبم میگذرد، کسی بیدار مانده تا مرگ رابه تماشا نشیند کسی که نزدیکتر از من به خودم است میلررزم از ترس ... شب سیاهیست که به تار و پود وجودم رخنه کرده ، نه !!! این شب را سودای رسیدن به آفتاب نیست ، مرده است در من آفتاب و عمرم به فانوسی ماند میلررزم از ترس...

عکس العمل ها اما از خود این به اصطلاح شعر جالب تر بود .

اولین نفر : چرا از مرگ میترسی ، نترس بابا هممون یه روز میمیریم . بازم افسردگی فلسفی و یأس نوستالژیک گرفتی !!!

نفر دوم ( چند دقیقه بعد sms من ) : این شعر ها ماله تو هستش ناصر؟

نفر سوم : چرا sms های تو رنگ و بوی ناامیدی گرفته یه نیگا به هم سن و سالهات بکن مثلا"همین حاجی فتوحی جوان تازه عاشق شده !!! راستی امروز روز تو هستش مبارکت باشه . در پایان روز سالمند بر تو و دیگر دوستانت مبارک باد!!!

توضیح : بنده هر جور حساب کردم سن ام از 26 تا بیشتر نشد.

نفر چهارم : الهی مرگ بخوره تو سرت من هم ترسیدم اما نه از مرگ ، فکر کردم نامزدم هست که sms زده لطف کن و اذیتم نکن ...

نفر چهارم : یاد شبهای قدیم بخیر . راستی من تازه رسیدم تهران میخوای نفرینت کنم کله پا بشی آخه من هم نظر کرده الیاس شدم !!!

نفر پنجم : برای ما شب وجود ندارد . هرچه هست و نیست در قلمرو ماست . ائتلاف باند اصولگرایان چپ کرده بازاری و اصلاح طلبان چانه زن تفکرطلب !!!

بهترین جواب : شب ها همواره هستند اما نور جاودان خواهد آمد . شب را مبادکه وجود آدمی را پر کند ، مهر هرگز اجازه نخواهد داد و مهر ات هنوز زنده است...

2 )فردا عید فطر هست ، روز رو با انرژی مضاعف می خوام شروع بکنم اما همون اول صبحی یه دوست برای به اصطلاح تبریک و احوالپرسی چنان ضد حالی بهم میزند که تا عصر حالم رفته بود تو قوطی . بعضی وقتا خیلی خوب میشه اگه در حرف زدنمون کمی دقت کنیم و ظرافت در بکار بردن افعال و گزارش وقایع هنر خوبی هست که خیلی از ما در آن دستی نداریم...

عید فطر هست و بازار sms و دید و بازدید گرم هست..در صدا و سیمای ضرغامی هم سخنرانی ها براهه ...مراسم جشنی که در تلویزیون پخش میشه تنفرم رو از تلویزیون بیشتر میکنه...آدمهایی عصا قورت داده...آقایانی که فقط از تکانهای سرشان مشخص میشود نوازنده هستند و از سازها خبری نیست...به هیچکس sms نمیزنم..یکی از دوستان قدیمی زنگ زده و خبری بهم می ده که کمی تا قسمتی فراوان دچار ترس میشم...من و باش که بعضی وقتها دچار توهم میشم وفکر میکنم آزادی در مملکت غوغا میکنه ...صحبتهای دوست قدیمی ذکر خیری هست از یک نفر اندر باب خفه شدن من و یا خفه کردن و یا یه چیزی درهمین مایه ها... و من به فواید اکسیژن در زندگی می اندیشم...

4) در حال تایپ این سطور بودم که دوستم sms میزنه که جواب sms ها رو نمیدی ، نمیخوای بگی؟؟ یا من غریبه ام یا خوشت نمیاد از من یا... و من گیج میشوم که جریان چیه... بعد کلی تحقیق و تفحص میفهمم این تکنولوژی روز من و سر کار گذاشته و sms های من تو راه گم شده !!!

 

 

نظرات 21 + ارسال نظر
هاشیم دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:57 ق.ظ http://www.tannaz.coo.ir

سلام... انصافا دوستای مودبی داری... من در چنین مواقعی فحش دیافت میکنم..یهبار که کلی اعصابم داغون بود و تنهایی داشت خفم میکرد از بچه ها کمک خواستم...۹۳درصد!!جوابها تو این مایه ها بود که برو خودتو برای کس دیگه ای لوس کن!!!
در مورد اکسیژن هم ... چیز بدی نیس .. ناخن دستم چیز خوبیه!! لاله گوش هم بدک نیست!! اینارو تجربه کردنا شوخی نگی.. به این بلوگ اسکای هم اعتماد نکن ..مشکوک میزنه ... بدروود

اکبر دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:05 ب.ظ http://akdi.blogsky.com

سلام بالام جان
خب واسه منم اس ام اس می زدی تا من از کلمات گهربارم در وصف شب برات یم سرودم البته اون موقع احتمالا میومدم دنبالت تا یه جایی حوالی باغ رضوان گم و گورت کنم تا حالت سرجات بیاد.
در مورد خفگی هم ایرادی نداره من آشنا دارم میخوای واست کپسول اکسیژن بیارم؟
در مورد تکنولوژی هم باید بگم که من خودم رو دستش بلند شدم تو وبلاگ میگم چی شده بیا بخون تا بفهمی یعنی چه؟

به نام دوست سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 ب.ظ http://tajrobeman.blogsky.com

سلام ناصر
باز مثل این که از دستم ناراحتی یا این که می‌خوای تهدیدم کنی اما من مثل گذشته به وبلاگت میام و تلفن هم می‌زنم و ... هر کاری می‌خوای بکن .
مثل این که دیوانگی بعضیها روی تو هم اثر گذاشته؟؟؟؟
منتظرت هستم .
موفق باشی و شاد
در پناه حق

سیما سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:07 ب.ظ http://www.siiimaaaa.blogfa.com

سلام. میدونم ولی مجبورم. دیگه اونطور که قبلا ارومم می کرد نمیکنه.
دوستاتم حرفای بدی نزدن. خدایی راست میگن. حالا اسم این تست چیه؟ اس ام اس درمانی؟؟؟؟ یا ..........

آرش سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:45 ب.ظ http://‍Cocacola.BlogSky.Com

هر کس بد ما به خلق گوید
ما چهره به غم نمی گشائیم
ما خوبی او به خلق گوئیم
تا هر دو دروغ گفته باشیم

فروزان سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:00 ب.ظ http://www.ourna.blogfa.com/

ناصر گرامی
عید شما هم مبارک باشه.. خدا تو رو برای همه ما حفظ کنه.. ممنونم از الطافت و سپاس از محبت های همیشگی ات..

افسانه سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:13 ب.ظ

زندگی آنقدر تلخ نیست که به گریه اش نشسته ای..هر وقت خدا در تن آدمی رسوخ کند تلخی لحظه هایش هم زیباست..هروقت او هست باور هم هست،زندگی هست و تو هم هستی
پس او را دریاب و ببین چه موهبتی به تو عطا کرده،فکر کن چه سخت است درد بی خدایی و تنهایی.......

علی انجمن سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:52 ب.ظ

مطلبت توپ توپ بود خیلی گلی ممنون سرزدی
اینم نفر ششم بجای اس ام اس کانتس گذاشتم: نگران نباش پژوهان میادعملت میکنه الیاس بهش سپرده

شیرین سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:02 ب.ظ http://www.tanhaeehayam.blogsky.com

ممنونم که به من سرزدی بازم بیا این ورا

عطش کوچ چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:08 ق.ظ http://www.khalwatgaheghalam.persianblog.ir

اینم یه سرگرمیه برای مردم تا...

هم آوا/سجاد نیکنام چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:32 ب.ظ http://www.hamava01.blogfa.com

با درود
ناصر جان ممنون از لطفت و من هم شرمندم که دیر میام به وبلاگت. از این اس ام اس ها هم زیاد نفرست کنترلت میکنن ها! منتظرت هستم. پیروز باشی

niloufar چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:09 ب.ظ http://www.blueboat.blogsky.com

mer30 ke behem sar mizan i khoshhalam kardi

رز پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:06 ق.ظ http://rozesoraty.blogfa.com

سلام آقای تیموری
قلمت خیلی شیرینه، نوشتهات به دل می شینه
پست بسیار جالبی بود
موفق باشی

گل سرخ جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:07 ب.ظ http://goles0rkh.persianblog.ir

بهت نمیاد اینهمه شیطون باشی و ملت رو سرکار بذاری و امتحانشون کنی ها!...کار باحالی بود خوشم اومد:)...جواب ها هم جالب بود..اونی که بهترین جواب رو داده فکر میکنم بیشتر از همه دوست داره

Mohem nist جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:18 ب.ظ

Cho moj ru be goriz az khod;

na vaa shodam,

na gereh bastam;

sepordeand be tekraram...

هم آوا/سجاد نیکنام یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:25 ق.ظ http://www.hamava01.blogfa.com

با درود
ناصر جان ممنون از نظر جالبت. راستی اگه بروز که بهم خبر بده مطلبت رو لینک کنم. پیروز باشی

یکی از تست شده ها دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:06 ب.ظ

سلام
مطلب جالبی بود
ناصر جان جالب تر می شد اگه همه ی اس ام اس هاتو مینوشتی:
بگم بگم ...
مثل : دوست داشتی یه خر ماچت کنه؟یا...
مثل: شبا که ما میخوابیم آقا پلیسه بیداره
بازم بگم؟؟؟

به نام دوست دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:05 ب.ظ http://tajrobeman.blogsky.com

سلام
ناصر خان خوبی چه خبرا ؟
چه شده که باز با اکبر دارید برای من نقشه می‌کشید ... ازت شرمنده‌ام که بدون خداحافظی رفتم آنقدر گرفتار بودم که حتی وقت دوش گرفتن هم نداشتم و از وقتی هم که برگشتم گرفتار مراسم کفن و دفن شوهر خاله‌ام بود و ... .
موفق باشی بای بای

علی سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:37 ب.ظ http://besooyefarda.persianblog.ir

سلام ناصر تیموری عزیز.تو هم عجیب پیچیدی به خودتهآخرش خیره می دونم.
به روز کردم.

زهرا سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:23 ب.ظ http://mahpishuni1.blogfa.com

اس ام اس تو حرف نداشت. بقیه رو بی خیال داداش

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:42 ق.ظ

نمی دونم اجازه دارم که برات بنویسم یا نه
اخه به نظرم خیلی لوسی ...
اصولا کسایی که در احوالات خویشتن به مهندس بودن خودشان افتخار می کنن جای بسی شرمساری است
که بخواهیم وبلاگشون رو بخونیم
می تونستی
خودت با یه عنوان دیگه ای معرفی کنی
پس بیخود شلوغ نکن
از تو کتاب ها هم چیزی در نیار وبنویس
تو اگه راستی می گی شناسمه ات چند مهر انتخابات خورده
تو اگه راست می گی اول خودت رو اصلاح کن بعد جامعه رو

در اینکه اجازه داری یا نه که حتما اجازه دارید
دوست عزیز بنده کجا به مهندس بودن افتخار کردم و مغرور این مدرک شده ام که نمیدونم؟؟
از کدوم کتاب مطلب درآوردم و نوشتم کاش میگفتی
اینکه شناسنامه ام چند تا مهر انتخابات خورده به خودم مربوطه و یه چیز شخصی هست اصلا دلم خواست تحریم بکنم به کسی چه
کاش آدرسی از خودت گذاشته بودی تا میفهمیدی کلا در اشتباهی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد