روز های خاکستری  من

روز های خاکستری من

میان همهمه برگهای پائیزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی
روز های خاکستری  من

روز های خاکستری من

میان همهمه برگهای پائیزی فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی

سال بد سال یأس

سال بد

سال باد

سال اشک

سال شک

سال روز های دراز و استقامت های کم

سالی که غرور گدائی کرد.... 

تنها تعبیری که برای این سالی که آخرین نفسهایش را می کشد همین شعر از شاملوی بزرگ است . سال88 با همه فراز و نشیب هایش ، با همه خوبی و بدی هایش در حال گذر هست ، عین سالهای قبل .  

سال 88 واقعا" سال بدی بود برای من  

بهار پر اضطراب  

 تابستان وحشتناک پر از تنهائی  

پائیز پر درد  و  زمستان سوزان از سرمای بی برف... 

مردمان سرزمین ما مردمان پاک و بی ریائی هستند

لیک ای کاش خسروان این سرزمین یک هزارم مردمان این دیار احساس مسؤلیت داشتند....

نمی خواهم سیاسی حرف بزنم

اما

واقعا" سال گندی را در این امر شاهد بودیم

بگذریم .....

 

من عشقم را در سال بد یافتم

که می گوید : مأیوس نباش؟

من امید را در یأس یافتم

                                مهتابم را در شب

عشقم را در سال بد یافتم

و هنگامی که داشتم خاکستر می شدم

                                                  گر گرفتم...

زندگی با من کینه داشت

من به زندگی لبخند زدم ،

خاک با من دشمن بود

من بر خاک خفتم ،

چرا که زندگی ، سیاهی نسیت

                                      چرا که خاک ، خوب است ...!!!

                                                               درود بر شاملوی بزرگ

امیدوارم سال جدید سالی خوب و نیکو برای این ملت آزاد و آزادی خواه باشد

آرزوی نیکی و شادی و سعادت برای همه شما دوستان دارم .....

--------------------------------------------------------------------------------------

* اولین روز بهار ، آغاز بهاری دیگر از عمر من می باشد و بسان هر سال تولدی دیگر از شمار روزهای تولد من

و

پنجمین روز بهار سالروزی دیگر بر آغاز وبلاگ نویسی من

نیک می دارم این روزها را

نظرات 23 + ارسال نظر
افرا جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:09 ب.ظ http://www.atashpa.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگ خیلی خوبی داری .اگه خواستی به وبلاگ من سر بزن
http://www.atashpa.blogsky.com
خوشحال می شم نظر بدی .
اگه خواستی به وبلاگ من به نام ((آتش پا)) لینک بده.
ما یک گروهیم و فعالیت ادبی می کنیم.
سال نو هم مبارک.

قاسمی شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:11 ب.ظ

کاش امسال عیدی ما استجابت دعای ُحول حالناالی احسن الحال ُ باشه دعایی که تاحالا اینهمه تو معنیش دقیق نشده بودم کوتاه ومختصر .
؛ عید وتولدتون مبارک ؛

سلام جناب قاسمی
ممنون و متقابلا عید شما نیز مبارک
دقیقا به نکته ای اشاره کردید که چند روزه فکر و ذهن من رو مشغول کرده...

اکبر شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:14 ب.ظ http://akbar13.com

درود ناصر عزیزم
رفیق روزهای سختم
میدونم که دم عیدی بد جوری تو خرج انداختمت
سخته هم عید و هم تولدت رو بهت تبریک بگم
اما خب چیکار کنیم
یه ناصر که بیشتر نداریم
آقا 29 سالت تموم شد پس کی شام عروسی رو میدی
زود باش
همه معطل تو هستند
عزیزم یه سال موند تا سی سالگی
از آخرین سال سوم دهه عمرت لذت ببر
امیدوارم این آخرین سال بهترین سال برات بشه
ناصر جان تولدت مبارک
آغاز سال صبر و استقامت هم بر تو و خانواده ات خجسته باد

درود بر اکبر عزیز
سال نو تو عزیز نیز مبارک
روزهای سختی گذشت اما یزدان را شاکرم که وجود دوستانی همچون تو مرتضی میر حبیب قاسمی و .... همچون شیرینی بی انتها در این سال تلخ بودند
موفق باشی

مریم یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ق.ظ http://www.jan-shifteh.blogfa.com

من هم سال نو رو به شما و همه هم میهنان ظلم ستیزم تبریک میگم و امیدوارم امسال سال استقامت های فراوون باشه!
در مورد خسروان هم از هر کس باید در حد توانش انتظار داشت نه بیشتر!
سال « استقامت و پایداری برای تحقق مطالبات برحق» مبارک

سلام و درود بر مریم عزیر
سال نو شما نیز مبارک
ممنون که با مهر بی انتها همیشه من رو شرمنده فرمودی
موفق باشی و سعادتمند....

مریم یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ق.ظ http://www.jan-shifteh.blogfa.com

در ضمن تولدتونم مبارک
ما که به یاد شما بودیم اما گویا شما ما رو فراموش کردید . اگه روزی روزگاری وقت کردید یه سر به ما هم بزنید آپم.

غریب اشنا دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 ق.ظ

سال نو و تولدت مبارک . خوشحالم که با وبلاک شما دوست عزیز آشنا شدم و از خواندن آن لذت می برم . بیان ساده و سرشار از احساسات دارید . سالی زیبا همراه با موفقیت و شادکامی و پیشرفت در تمام مراحل زندگی را برایتان آرزومندم

رویا دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ق.ظ

متن زیبا و جالبی نوشتین . هر لحظه منتظر متن بعدی شما می باشم

آجی چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:30 ب.ظ http://www.jovozem.blogfa.com

سلام داداش تیمور
خوشجل می نویسی
البته که همین خوبه که گه گاهی می نویسی
دوست داشتی پیش ما هم بیا
از وبت خوشمان آمد
قالبشم خوشجل موشجله

غریب آشنا چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:49 ب.ظ

پیرشی نه نه بااین نوشته هات خیلی قشنگ مینویسی الهی جزجگربگیره هرکی که سالتوخراب کرده اشاله امسال بهترین سال زندگیت بشه نن جون شما به نوشتنت ادامه بده ما هم از خوندنش لذت ببریم لاستی سال نوتم مبالک باشه گل پسری ماشاله چش نخوری اشاله.

زهرا پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:48 ب.ظ http://mahpishuni1.blogfa.com

عطر نرگس

رقص باد...

نغمه ی شوق پرستوهای شاد...

خلوت گرم کبوترهای مست...

نرم نرمک می رسد اینک بهار

خوش به حال روزگار...


ناصر خان سالی پر از نیک بختی و سلامتی و شادی براتون آرزومندم...

چه عزیزی هستید برای خدا که روز شکفتنتون رو روز حیات دوباره ی طبیعت قرار داده...
تولدتون مبارک

ممنون که فراموشم نکردید...

در پناه حق...

ندا عبدی دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ق.ظ http://nedaiefarda.blogfa.com

سلاااااااااااااام بر ناصرخان
عید شما مبارک
سال نو مبارک
تولد خودتون و وبلاگتون هم مبارک. راستی حق با شما بود؛ هیچ کدوم ما از ضرری که به ماشین وارد شد ناراحت نشدیم و خدا رو شکر کردیم

فرین سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:14 ب.ظ http://www.beheshte-tanha.blogfa.com

ناصر خان وب سایت قشنگی داری...؟!
سال صبر و استقامت بر همهی هممیهنان ازادی خواهم تبریک می گم.

داداش سعید شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ق.ظ http://www.naniha.blogfa.com

سلام داداشی گلم امیدوارم ساله خیلی خوبی داشته باشی.
راستی سال۸۸گذشتو تو هنوز .......................
فدای تو بشم الاهی اگه تو نبودی الان منم وبلاگ نویسی بلد نبودم فدای تو بشم.

الهه چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:40 ب.ظ

سلام
قدیما یه برادری بود که هر از گاهی یادی از خواهرش می کرد . درسته مسیر زندگی من کمی تغییر کرده کمتر وقت می کنم حتی به خودم سری بزنم اما تولد برادرم یادم بود امیدوارم تبریکم بهتون رسیده باشه .
خوب اول عیدتون مبارک دعا می کنم سالی نیکو و پر از شادی داشته باشین و خبرای خوش
دوم بازم تولد 29 سالگیت مبارک
بسه دیگه ما دلمون شیرینی می خواد یعنی فکر تا اردیبشت که شاید ببینمتون شیرینی آماده کرده باشی
دیگه وقت نداردی یک سال مونده فکراتو بکن
موفق و پیروز و سرزنده و شاداب و خوشبخت باشی

ندا سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ق.ظ http://nedaiefarda.blogfa.com

عشق در کودکی؛ عزلت بزرگسالی تموم شد بیا بخون

یه ادم جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 ب.ظ

اقا ناصر ای ول به مرامت خیلی بچه باحالی ما که خفن طرفدارتیم باز ادامه بده موفق باشی دوستت .

علی شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:58 ب.ظ http://besooyefarda.persianblog.ir

ذلم برات تنگ شده بابا بزرگ.

زهرا شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ق.ظ http://mahpishuni1.blogfa.com

خداوندااااااااا

قسمت کن اینجا به حول و قوه الهی دوباره به روز شود

آمییییییییییییین!!

الهه شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 ب.ظ

با سلام
خوبی آقا ناصر ُ کجای چرا دیر به دیر میای؟
راستش امیدوارم این پیغامم رو همه دوستات بخونن و دعا کنن
بیماری در بیهوشی ناشی از ضربه مغزی بسر می بره دعا کنید حالش خوب بشه
هر چند امید کمه و سخته بگم
اما همه دعا کنید هر چه صلاحشه بشه و اما یا کاملاْ خوب بشه یا ...
محتاج به دعای همه هستیم
التماس دعا

سعید حیدری دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:26 ق.ظ

دانشجوی پلی تکنیک بود که درروز دیدار احمدی نژاد از پلی تکنیک یک صفحه کاغذ را بالا برد که رویش نوشته بود "رئیس جمهور فاشیست پلی تکنیک جای تو نیست یوسف رشیدی محکوم به اعدام است هموطن کمکش کن عکسی که ماندگار می شود؛ شجاعت یعنی این برای همه بفرستید با معروف شدنش، شانس زنده ماندش در زندان افزایش خواهد یافت

سعیدحیدری دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ق.ظ http://bonbast8.blogfa.com

سلام یه سری به وب تازه من بزن خوش حال میشم مرسی

ندا عبدی سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:03 ب.ظ http://nedaiefarda.blogfa.com

انگار قرار نیست اینجا به روز بشه

مریم سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ب.ظ http://www.jan-shifteh.blogfa.com

سلام
بابا کجایید پس ؟ ما منتظر یه پست جدیدیم هم چنان
اما کی گفته اینجا قرار نیست به روز بشه ؟
نکنید این کارو
تمام دل خوشی ما اینه که هر از چند گاهی میایم نوشته هاتونو می خونیم و نظر می دیم و کلی ذوق می کنیم واسه خودمون!!!
نه شوخی کردم
ولی
این وبلاگ نباید تعطیل شود

اصلا اگه دوستان موافق باشند یه کمپین 2 میلیون امضا رو شروع کنیم . با این عنوان :
وبلاگ" روزهای خاکستری من" را تعطیل نکنید !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد